Ceders, kajakken en een groot ego! - Reisverslag uit Vernon, Canada van Yvonne Kemp - WaarBenJij.nu Ceders, kajakken en een groot ego! - Reisverslag uit Vernon, Canada van Yvonne Kemp - WaarBenJij.nu

Ceders, kajakken en een groot ego!

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

28 Juli 2014 | Canada, Vernon

Ceders, kajakken en een groot ego!

Vandaag een gezamenlijk ontbijtje met pannenkoeken, fruit en yoghurt.
We vertrekken iets later dan gepland, jammer want ik had nog best wel wat langer willen blijven liggen ;-)
Na wat korte stops bij een cederbos en de Rogerspas, gaan we picknicken aan een mooi meertje. So far so good ... Daarna gaan we kajakken over een groot meer met uitzicht op de bergen van Glacier National Parc. We krijgen een geweldige uitleg, eerst op het droge en later in het water (sommigen hebben namelijk nog nooit gekajakt). Esther en ik zitten in een tweepersoons kajak en al snel hebben we het ritme te pakken. Ik kan zelfs met mijn voeten sturen, dus dat is lekker makkelijk :-)
Het is vandaag bloedheet, dus wat gespetter op het water is heerlijk. De tocht is leuk en sportief en de gidsen (een Noors/Canadees echtpaar) zijn erg vriendelijk én grappig.
Morgen wordt het heet, namelijk 32 graden, pfff. Goed dat we dan ook naar een meer gaan.
Na het kajakken kunnen we nog even zwemmen en eigenlijk gingen we op nog naar een dam. Maar als iemand daar naar informeert en ook over het programma van morgen, wordt onze chauffeur (eigenlijk ook gids, maar dat lukt nog niet zo goed ;-)) wat bozig. Hij vindt dat er teveel gevraagd (lees geklaagd) wordt. Het blijkt dat hij een ander programma heeft, dan ons Djoser programma. Dit hoeft geen probleem te zijn, maar hij vraagt of bespreekt niets met de groep. En oei hij heeft ook nog een groot ego, best jammer voor hem, want de groep vermaakt zich zonder hem ook prima! O ja hij zit ook nog achter een jong meisje uit de groep aan, daar heeft hij het maar druk mee. Pfff zware baan hoor! ;-p
Daar gaat zijn dikke fooi haha.
Ach nog twee dagen en dan verkennen we zelf Vancouver en morgenvroeg gaan we op een wijnexcursie. Dat wordt vast en zeker veel lol, net zoals vanavond bij het eten.
De spreuk van 'Omdenken' van vandaag was wel een toepasselijke: "Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen teleurstelling!"
Welterusten. X

• 28 Juli 2014 - 14:11

Miriam:

Hey Yv

Wat een heerlijke reis weer! Ik ben benieuwd naar alle andere prachtige foto's die je ongetwijfeld weer gemaakt hebt. Ik ga eens verder lezen, want de eerste berichten heb ik nog niet kunnen bekijken. Ik wens je nog super veel plezier toe!

dikke kus uit het regenachtige (maar toch warme) Nederland

• 29 Juli 2014 - 10:25

Ine:

Yvke,

Net iets voor jou, een man met een te groot EGO.. hahahaha.
    Geniet er nog van, zeker ook in Vancouver.. ik hoop nog een verhaaltje van je te lezen voordat wij vrijdagavond in de auto stappen om af te reizen naar Italie..

xxx

• 29 Juli 2014 - 16:26

Yvonne:

Haha Ine, ja hij treft het niet hier met zoveel vrouwen, hoewel de mannen er ook wat van kunnen hoor ;-p
    Ik wens jullie alvast heel veel plezier in Italië, ga heerlijk genieten, maar dat komt vast helemaal goed. Have fun! Xx

• 30 Juli 2014 - 10:00

Anneke:

Hi Yvonne, wat een mooie foto's weer. Zier er erg vakantie uit die kayak foto's. Veel plezier bij de wijnproeverij en in Vancouver.